מוטו ספורט הצטרף אלינו Twitter Facebook

690Enduro-R

כבר לא עושים אותם כאלה: אופנוע דו שימושי, כזה המשלב באופן מאוזן בין יכולות שטח גבוהות לבין שמירה על שימושיות יומיומית ויכולת רכיבה לטווח ארוך. דגם 2012 כבר כאן!
690Enduro-R (הגדל)

עדכון מחודש מאי 2012: דגמי האנדורו 690 R החדשים משנתון 2012 הגיעו ארצה! נפח המנוע גדל ועימו גם ההספק ונתון המומנט. מושב נוח יותר, פנס קדמי עוצמתי יותר, מושב נוח יותר וגרפיקה חדישה וקרבית. במשך שנים, טיפחה KTM את הקטגוריה הייחודית הזו, באמצעות משפחת דגמי ה-LC4. הנוסחה הפשוטה נשמרה במשך שנים: משקל נמוך, מקסימום ביצועים. שילוב בין יכולת שטח גבוהה לאמינות גבוהה לא פחות. זהו הדו שימושי של המאה ה-21!

 

כך כתבו עליו במגזין לוי יצחק במבחן "לאו דווקא שטח":

"... המנוע הידידותי הנ"ל מאפשר מעברי מצערת ללא גרימת לחץ לאווירה הכללית. אין ספק, מנוע ה-690 הצליח להיות מאוזן. ויברציות הן דבר די זר לאופיו וזאת בהתחשב שהיותו סינגל, מפליאה. עם זאת התאוצה נותרת חזקה ביותר וליניארית"

 

כך נכתב עליו במגזין מוטו במבחן "סוף עידן הגמלים":

"...ה- 690 פונה, סופג מהמורות וקפיצות, בולם ומאיץ באופן, שמאפשר לך לרכב מהר ובביטחון מלא גם על גבי מסלול מירוץ. יכולת השלדה ותנוחת הרכיבה מונעות את הצורך בתכנון מוקדם של כל פעולה, או מעבר מכשול, כפי שקורה עם אופנועי הדו``ש הכבדים והרכים שהכרתי עד כה. המושב הארוך והצר והעדר מכל הדלק בין הרגליים, מאפשרים תנועה לאורך האופנוע באופן המוכר רק מאופנועי השטח המקצועיים. אופי בלימת המנוע והמצמד "המחליק", מאפשרים בלימת מנוע נשלטת מאוד וכמעט מונעים את הצורך בבלימה עם הבלם האחורי, פרט למקרים שבהם נעילת הגלגל האחורי עוזרת לסובב את האופנוע."

 

כך כתבו עליו בפול גז במבחן "מולטי טול":

"...האורך של האנדורו 690 יוצר אופנוע מאד יציב. בכביש ניתן להגיע למהירויות גבוהות, כאמור, בלי נדנודי ראש מיותרים, וגם בשטח המכונה הזו מאד יציבה ומאפשרת מהירויות גבוהות על שבילים מהירים ועם תחושת ביטחון אמיתית. אבל לא פחות חשוב מהיציבות הכיוונית היא היציבות על המתלים. כאן זה מושג על ידי מערכת מתלים מצוינת וקשיחה שנועדה להתמודד עם עומסים גבוהים. תשכחו מבולמים רופסים של דו"שים יפנים ממוצעים. כאן הבולמים נלקחו מאופנועים מקצועיים, וככאלה, הם דורשים עומסים. עכשיו תחזרו למהירויות הגבוהות על השבילים ותגלו שהכלי הזה, עם היציבות על המתלים והיציבות הכיוונית, דורס כל מה שנקרה בדרכו. אבנים, קוליסים, סלעים, את הכל הבולמים בולעים. העיקר שאתם על הגז. "

 

 

 

מפרט טכני:

 מנוע צילינדר יחיד, 4פעימות, 690סמ"ק, 66 כ"ס
 התנעה חשמלית
מערכת קירור נוזל
 תמסורת (מס' הילוכים) 6
 בלם קדמי דיסק 300 מ"מ
 בלם אחורי דיסק 240 מ"מ
 מהלך מתלה קדמי\אחורי (מ"מ) 250\250
 גובה מושב (מ"מ)  935
 נפח מיכל דלק (ליטרים) 12
 משקל בק"ג (Ready To Race) 142 

 

מחיר מחירון - 71,291 ש"ח

מחיר לעסקת מזומן- 68,291 ש"ח

 

 

מתאים גם לבעלי רישיון A1

 

זמין בצביעה כתומה\לבנה בלבד (שלדה צבועה כתום)

 

אחריות: 24 חודשים ללא הגבלת ק"מ, בכפוף לתנאי האחריות

אספקה: מיידית

 

* המחיר כולל מע"מ

* המחיר אינו כולל אגרת רישוי

 

 

  חזרה לרשימת דגמי KTM אנדורו

הדפסשלח לחבר

פייסבוק

לקביעת רכיבת מבחן
אני מאשר קבלת מסרים אלקטרוניים

תמונה עומדת ADVENTURE

מוטו ספורט
עיצוב ואפיון אתרים
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד