מוטו ספורט הצטרף אלינו Twitter Facebook

ADVENTURE 1190

ADVENTURE 1190 (הגדל)

ALL -AROUNDER ADVENTURE 

   

ק.ט.מ - קובעת סטנדרטים חדשים בתחום רכיבת דור אדוונצ'ר-תורר החדש

 

 

 

בעשור האחרון מאז יציאתו של האדוונצ'ר 950 הראשון שיצא ממפעל הייצור של ק.ט.מ, מצליחה פעם אחר פעם באופן עקבי יצרנית האופנועים הגדולה באירופה להעביר את הגנים שזיכו אותה בראלי דקאר 11 פעמים ברציפות, ממסלול המרוצים להפקת ייצור סדרתי של אופנוע האדוונצ'ר-תורר הטוב בעולם.

 

 

 

 

  

 האדווצ'ר 1190 החדש קובע סטנדרטים עבור כל מקטע נסיעה, 150 כ"ס עם משקל של 230 ק"ג מייצר עבור הרוכב יחס כח/משקל בלתי מתקבל על הדעת ומספק דינמיקת נסיעה ללא תחרות. 

 

 

 

 

במקביל, המנוע החזק, חסכוני ומתורבת מאפשר רכיבה רגועה ונינוחה במיוחד מצד אחד , ורכיבה סופר ספורטיבית מצד שני.

 

 

המארז משלם קלילות עם גיאומטריה יוצאת דופן ומערכת מתלים פנטסטית, אשר יחד עם הצמיגים החדשים לגמרי לקטגוריית האנדורו, מתאפשרת רכיבת הנאה חלומית בכל התנאים, בכל מהירות ... מרגוע מאוד ועד מהר מאוד.

 

-          עיצוב חדשני בצבע כתום או אפור

-          מנוע חזק מאד – 150 כ"ס, בתצורת V, מבוסס על המנוע של ה- RC8R, מערכת עם 2 מצתים לצילינדר מאפשרת בקרה טובה יותר על כוח המנוע, חסכון בדלק והפחתה בפליטת מזהמים.

-          מצמד מחליק

-          מצערת Drive-by-wire 

-          מערכת ניהול מנוע אלקטרונית EMS עם אפשרות להגבלת הספק המנוע ל- 100 כ"ס.

-          מערכת בקרת משיכה אלקטרונית – MTC עם 4 מצבי רכיבה: ספורט, כביש (לרכיבה נוחה), גשום, שטח ומצב של ביטול.

-          משקל עצמי מהקלים בקטגוריה – 230 ק"ג יבש

-          יחס הספק-משקל מהטובים בקטגוריה

-          משכך היגוי של WP 

-          שלדת צינורות קשיחה וקלה מאד, מתלים של WP, מהלך מתלה של 190 מ"מ ק' + א', מתלים מתכווננים אלקטרונית באמצעות בורר על הכידון ל- 4 מצבים – רכיבה בודד, רכיבה בודד עם ציוד, רכיבה בזוג, רכיבה בזוג עם ציוד + 3 מצבי מתלים – רך, כביש ו- ספורט בהתאם לסגנון הרכיבה הרצוי.

-          גלגלים במידות "19 קדמי ו-"17 אחורי

-          צמיגי טיובלס במידות: קדמי120/70 ZR 19   .,  אחורי 170/60 ZR 17 

-          מחווני לחץ אויר בצמיגים – תצוגה בלוח מחוונים

-          מערכת בלימה משולבת של BREMBO עם C-ABS מתוצרת BOSCH,

-          קליפר קדמי רדיאלי 4 בוכניות, 2 דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ, דיסק אחורי בקוטר 268 מ"מ

-          קוקפיט ייחודי רב תכליתי עם לוח מחוונים מתקדם – צג LCD הכולל, מד מהירות, מד סל"ד, צג מצב הילוכים, מחשב דרך רב תכליתי, צג מצבי מערכת בקרת משיכה - MTC ו- מערכת ניהול מנוע – EMS 

-          5 מצבי כוונון ידיות בלם וצמד

-          כיוון מצב כידון – קדימה/אחורה 10 מ"מ

-          כיוונן רגליות רוכב – 10 מ"מ לגובה ואחורה

-          תאורת יום

-          מאותתי LED 

-          מושב רוכב בגובה 860 מ"מ מתכוונן לגובה – 15 מ"מ, מושב מורכב נפרד

-          מגן רוח מתכוונן לגובה – כיוונן מכני 25 מ"מ

-          חישוקים יצוקים

-          אימובילייזר מקורי

-          מנשא אחורי (סבל)

-          כידון אלומיניום, מגיני ידיים

-          טווח נסיעה גדול – שילוב של משקל קל, מנוע חסכוני מאד ומיכל דלק של 23 ליטר, מאפשרים טווח נסיעה גדול מאד בין תדלוקים

 

 

בוחני "FULLGAZ" היטיבו לתארו במבחן שערכו לו באלו המילים:

"אם כן, בק.ט.מ כיוונו ישירות למרכז קטגוריית האדוונצ'ר-תוררים, וספציפית לב.מ.וו R1200GS. כעת אפשר להגיד שהמטרה הושגה במלואה. האדוונצ'ר 1190 בגרסה הרגילה הוא אדוונצ'ר תורר משובח שנותן בדיוק את מה שהקטגוריה דורשת: הוא נוח מאוד ומפנק, יש לו מנוע איכותי, חזק וגמיש, הוא מצויד בכל האלקטרוניקה המודרנית של המתחרים בקטגוריה, והוא מגומר היטב. בנוסף לכל אלו הוא גם מציע מספר יתרונות משלו שבאים בגנים של ק.ט.מ, שהם יכולת רכיבה ספורטיבית לא מבוטלת, וזאת מבלי לפגוע ביכולת התיור. כך שלמעשה האדוונצ'ר 1190 הוא בעל טווח רחב מאוד של יכולות. פרט לכל אלו הוא גם מציע איכות חלקים וגימור טובים ביותר, כך שהאיכות הכללית היא מצוינת, כיאה לקטגוריה. אז נכון, זה כבר לא הקונספט המצוין של האדוונצ'ר 990, שהיה אופנוע מאוד מיוחד, וזה גם מאכזב מאוד שק.ט.מ זנחו את הייחודיות שהייתה להם בקטגוריה, אבל השורה התחתונה היא שבק.ט.מ יצרו פה אופנוע תיור משובח שמסתכל לב.מ.וו בעיניים בלי להתבייש.”

 

(את הכתבה המלאה ניתן לקרוא כאן: http://www.fullgaz.co.il/home/p/57464/) 

 

מפרט טכני:  

 

סעיף

נתון

תצורת מנוע

וי-טווין עם 75 מעלות, 1,195 סמ"ק, 8 שסתומים, DOHC, קירור נוזל

הזנת דלק

הזרקת דלק

הספק

148 כ"ס (110 קו"ט) ב-9,500 סל"ד

מומנט

12.7 קג"מ (125Nm) ב- 7,500 סל"ד

קוטר קדח, מהלך בוכנה

105.0, 69.0 מ"מ

יחס דחיסה

12.5:1

הילוכים

6 עם מצמד מחליק בתפעול הידראולי

שלדה

מסבך משולשי פלדה

מתלה קדמי

מזלג הפוך של WP בקוטר 48 מ"מ, כיוון שיכוך החזרה אלקטרוני, מהלך 190 מ"מ

מתלה אחורי

זרוע אלומיניום עם בולם יחיד של WP, כיווני עומס קפיץ ושיכוך החזרה אלקטרוניים, מהלך 190 מ"מ

צמיגים

קונטיננטל קונטי-טרייל-אטאק 2. קדמי: 120/70ZR19; אחורי: 170/60ZR17

בלמים

קדמי: צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ עם קליפרים רדיאליים מונובלוק של ברמבו ומשאבה רדיאלית; אחורי: דיסק בקוטר 267 מ"מ עם קליפר צף כפול בוכנות; מערכת ABS של בוש מדגם 9ME

מיכל דלק

23 ל'

אורך כולל

-

בסיס גלגלים

1,560 מ"מ

גובה מושב

860/875 מ"מ

זווית היגוי

26 מעלות

מפסע

120 מ"מ

משקל

212 ק"ג משקל מלא ללא דלק

תצרוכת דלק מדודה

14 ק"מ/ל'

 

מחיר מחירון - 134,748 ש"ח

*המחיר כולל מע"מ

*  המחיר אינו כולל אגרת רישוי

 * ט.ל.ח

בסוכנות ד.ל.ב מוטוספורט, שוקן 16 תל אביב, מחכה לכם אופנוע ההדגמות שלנו ה-אדוונצ'ר 1190 לרכיבת התרשמות והתפעלות (יש לתאם רכיבת מבחן מראש) 

הדפסשלח לחבר

פייסבוק

לקביעת רכיבת מבחן
אני מאשר קבלת מסרים אלקטרוניים

תמונה עומדת ADVENTURE

מוטו ספורט
עיצוב ואפיון אתרים
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד