מוטו ספורט הצטרף אלינו Twitter Facebook

Adventrue 1050

Adventrue 1050 (הגדל)

לחובבי ה-FUN DURO בצעדיהם הראשונים לעולם ה-ADVENTURE

 

 

דגמי ה-ADVENTURE מייצגים יותר מכול את החיבור של KTM יצרן אופנועי ה- OFF-ROAD האגדי והגדול בעולם, זוכה מרוץ ה- "דאקר" שלושים פעמים, לתחום הכביש ולהפיכתו ליצרן אופנועים בינלאומי והיצרן האירופאי הגדול ביותר זה 3 שנים ויותר.

 

 

שושלת ה- ADVENTURE התחילה ב- 1992 בתערוכת קלן אז הוצג פיתוח של שני סטודנטים להנדסה שהצמידו שני צילינדרים של מנוע ה- LC4 ויצרו אב טיפוס למנוע טווין בסיסי.לאחר בדיקת לא מעט אפשרויות לשת"פים עם יצרני מנועים, KTM משיקה באוגוסט 1999 את מנוע ה- LC8V-TWIN הראשון מתוצרתה.

 

 

 

מנוע- V2 , 1050 סמ"ק בעל 47 כ"ס ב- 6,200 סל"ד, מומנט: 10.7 קג"מ ב-5,750 סל"ד.

מתאים לדרגת רישיון A1
בחו"ל משווק גם בגרסה לא מוגבלת של 95 כ"ס
- משקל של
212 ק"ג ללא דלק
TC- בקרת אחיזה
שלושה מצבי רכיבה-

C-ABS- מערכת בלמים משולבת -

WP מערכת מתלים מתקדמת מבית-

חישוקים יצוקים
רגליות מתכווננות-

מגן רוח מתכוונן לגובה ו- כידון מתכוונן למרחק 

Power Parts- ועוד מגוון אביזריםאותם תמצאו בקלטוג ה--

 

 

  :MOTOCICLISMOבחודש מאי התפרסם מבחן הדרכים שערך מגזין האופנועים הבינלאומי

 

http://www.motociclismo.it/comparativa-crossover-2015-in-emilia-romagna-il-film-moto-61890

1050 ADVENTURE מנצח מבחן השוואתי שנערך לאחרונה בין 8 אופנועים ממובילי הקטגוריה באירופה !

פדריקו אליברטי (עורך מוטוצ'יקליסמו) אומר:
קטע 1 (לפני מודנה)
" על פני 4 כבישי ההרים (passi) שעל פניהם בחננו עד עתה, ה- KTM התגלה לבטח כיותר ספורטיבי, כיותר יעיל, יותר בטוח ואולי אפילו יותר נח. ואז ישנם האופנועים היפנים קוואסאקי והונדה שהם מאוד מאוזנים ונוחים, אופנועי תיור אמתיים, ואולם נוטים להתנדנד כאשר הם נדרשים לביצוע כלשהו בפיתולי הכביש. האיטלקים הם מאוד ספורטיביים אך בעלי אופי שנדרשת לו תשומת לב, בעיקר האוגוטסטה, ואילו הדוקאטי הוא זה שלו לבטח יכולת תמרון עדיפה. הפתעה גדולה מהווה הטרייסר שהפגין אופי סופר ספורטיבי, אולי קצת יותר מדי; ולו מנוע שדיבר מיד ישר לליבם של הבוחנים. ולבסוף הטריומף שביומיים הראשונים אכזב בשל משקל מוגזם על הגלגל האחורי ורכות יתר; אבל לאחר התערבות בכיוון המתלים הוא עבר טרנספורמציה, וכעת הוא במקום שאחרי ה- KTM."

קטע 2(בכיכר המרכזית של מודנה)
"בשלב זה ליד האריות של מודנה ה- KTM ממשיך ומקיים פער מעל כל האחרים. ואולם, הטריומף טייגר הדיח את הטרייסר מן המקום השני תודות להתנהגות ללא דופי בכבישי ההרים הרבים שעברנו, וגם תודות למנועו הנדיב, זאת על אף שהוא זה שצורך פחות דלק מהאחרים. "

קטע3 (בריכות המלח של צ'רביה על יד רוונה)
"אנו ביום הלפני אחרון של המבחן. לאורך כל השבוע, KTM חיזק ויצב את מעמדו כמוביל לפי דברי כל הבוחנים; ואולם שימו לב לכך שימהה עם הספורטיביות, טריומף עם המיומנות וסוזוקי עם האיזון שמו לו מלח מתחת לגבינה בהכנה ( ביטוי שאינני מכיר   ז.פ.)."

קטע 4(בעיר רימיני ליד גשר טיבריוס)
“מבחן הקרוסאובר 2015 שלנו מסתיים כאן, במקום שבו שמתחילה דרך אמיליה. מעבר לכתף נמצא גשר טיבריוס אשר ברימיני, בן 2200 שנה; בדיוק כמספר הקילומטרים שעברנו במהלך המבחן. גשר זה עמד והחזיק מעמד בימי שלום ושפע כבימי מלחמה. בדיוק כך החזיק מעמד ה- KTM אדוונצ’ר, מכה תמורת מכה, הן בהתקפות האירופאים מלאי החיות ומהירי התגובה, והן באלה של היפנים המאוד נוחים ועגלגלים מבחינת תמרון.

 

 

לסיכום הניצחון מגיע ובזכות לאוסטרי ממטיגהופן, שעושיו השכילו ליצר אופנוע, שהוא אכן מוצלח מבחינת המנוע והגוף וגם ורסטילי ונח. ולכן הוא זה שיוביל את הקבוצה שלנו דרך אמיליה רומאנה חזרה למילאנו.”

 

מפרט טכני:  

 

מנוע: 2 צילינדרים V75, 8 שסתומים, מקורר נוזל, מוזרק דלק

נפח: 1,050 סמ"ק

הספק: 48 כ"ס

הילוכים: 6, מצמד הידראולי מחליק (SLIPER CLUTCH)

משקל רטוב: 212 ק"ג

מתלה קדמי: WP, קוטר 43 מ"מ' מהלך מתלה 185 מ"מ.

מתלה אחורי: כיוון מתלה אלקטרוני 190 מ"מ

בלם קדמי: קליפר רדיאלי  מונובלוק BREMBO דיסק כפול, 320 מ"מ

בלם אחורי: BREMBO קליפר צף, דיסק בקוטר 267 מ"מ ABS

נפח מיכל דלק: 23 ליטר

גובה מושב: 850 מ"מ

דרגת רישוי: A1

אחריות: שנתיים ללא הגבלת ק"מ

 

מחיר מחירון- 112,935 ש"ח 

 

במבצע: מחיר מיוחד לעסקת מזומן: 99,900 ש"ח כולל מע"מ!!!

 

* המחיר כולל מע"מ

* המחיר אינו כולל אגרת רישוי

 

ט.ל.ח

 

הדפסשלח לחבר

פייסבוק

לקביעת רכיבת מבחן
אני מאשר קבלת מסרים אלקטרוניים

תמונה עומדת ADVENTURE

מוטו ספורט
עיצוב ואפיון אתרים
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד