מוטו ספורט הצטרף אלינו Twitter Facebook

125 Duke

הדיוק 125 עכשיו בתנאי מימון אטרקטיביים. ניתן לתאם רכיבות מבחן ולהתרשם באולמות התצוגה ואצל הסוכנים המורשים.
125 Duke (הגדל)

 

מתוך מבחן ל-Duke במגזין "מוטו":

 

"...לאחר יום על גבי האופנוע בגבעות ובעמקים סביב מטיגופן, אני יכול להבטיח לרוכשים העתידיים של האופנוע, שהרושם בוודאי חשוב להם, כי לא יהיה אופנוע מרשים יותר בקטגוריה הזו. קודם כל, מדובר באופנוע פול-סייז עם גובה מושב של 810 מ"מ ומקום מספק למורכב. הישיבה טבעית וזקופה אפילו לרוכבים בגובה 1.85 ס"מ, ואין לי ספק שרוכבים בכל מידה ירגישו גאווה רבה וביטחון על האופנוע החדש שלהם. 

 

כדי להוסיף לתחושת הביטחון, הברכיים מחבקות בטבעיות את מכל הדלק בן 11 הליטרים, שעם צריכת דלק אמיתית של ליטר ל-33 ק"מ, מאפשר טווח של יותר מ-300 ק"מ. בסיס הגלגלים בן 1,350 המ"מ וגלגלי האלומיניום, שבגרסת הייצור יישאו צמיגים רדיאליים של MRF (יצרן הצמיגים הגדול בהודו), מעניקים לאופנוע התנהגות טובה וזריזות, ובזכותן הוא ראוי באמת לשם "דיוק". צריך לתת לבג'אג' קרדיט על כך שמצאה ספקים הודים שהיו מוכנים לייצר לראשונה רכיבים באיכות אירופית. מלבד הגלגלים הסיניים וחלקי האלומיניום מפולין, כל שאר רכיבי האופנוע מהודו. "הכול שונה שם בהודו", מספר פרילינגר. "הם משכילים ומוכשרים, אבל לא למדו מעולם ללכת עד לקצה עם אופנוע חדש. בעבר הם התפשרו על איכות החלקים, ולימדנו אותם כמה חשוב להשתמש רק בטוב ביותר כדי לזכות באמון הלקוחות". 

 

"... הציפיות מצליל המנוע מתגשמות כשמתחילים לנוע. ההילוך הראשון מיועד רק לתחילת התנועה, ואז מתחילים לטפס מעלה עד 125 קמ"ש במרווחים קבועים. אין צורך להביא את האופנוע למנתק בכל הילוך כדי לסחוט ממנו משהו, בזכות הממדים השמרניים והריבועיים למדי של הקדח והמהלך. יש מספיק מומנט (1.2 קג"מ בעשרת אלפים סל"ד), ואפשר לגלוש על עקומת המומנט בהילוך שלישי ורביעי רוב הזמן."

"... הציפיות מצליל המנוע מתגשמות כשמתחילים לנוע. ההילוך הראשון מיועד רק לתחילת התנועה, ואז מתחילים לטפס מעלה עד 125 קמ"ש במרווחים קבועים. אין צורך להביא את האופנוע למנתק בכל הילוך כדי לסחוט ממנו משהו, בזכות הממדים השמרניים והריבועיים למדי של הקדח והמהלך. יש מספיק מומנט (1.2 קג"מ בעשרת אלפים סל"ד), ואפשר לגלוש על עקומת המומנט בהילוך שלישי ורביעי רוב הזמן."

 

"... מרכיב קריטי כאן הוא הידידותיות. בייחוד אמורים הדברים בקלאץ', שהוא כזכור הבעיה הגדולה ביותר לרוב הרוכבים החדשים. כל מרכיבי ההנעה בכלי פועלים מושלם, והאופנוע מעביר הילוכים בקלות ובלי קופצנות יתרה. תוספת חשובה נוספת היא תצוגה של ההילוך על לוח המחוונים. הדבר צריך להיות לדעתי בכל אופנוע, ובייחוד באופנוע מתחילים.

 

   כאמור, תנוחת הרכיבה הזקופה מספקת ביטחון רב עם התנהגות טובה וצפויה, למרות הצמיגים הרזים. ההיגוי מזכיר תחושה טבעית של דיוק 690 יותר מאשר קופצנות של הונדה CBF125 . גם הבלמים מתפקדים מצוין, בייחוד הדיסק הקדמי הקטן והיחיד שמאט את האופנוע היטב, גם בבלימות חירום. בלימת המנוע תורמת לא מעט, בעיקר בזכות יחס הדחיסה הגבוה - 12.6:1."    

 

"...הק.ט.מ דיוק 125 הוא אופנוע מתחילים מדהים עם מנוע קטן ולב גדול. עם ממדים של אופנוע אמיתי ותדמית שיונקת מאחיו הגדולים, הדיוק 690 והסופר-דיוק, הוא מציע רמה של מגניבות שלבני 16 ו-17 אין מקום אחר לקבלה באירופה"

 

"...הק.ט.מ דיוק 125 הוא אופנוע מתחילים מדהים עם מנוע קטן ולב גדול. עם ממדים של אופנוע אמיתי ותדמית שיונקת מאחיו הגדולים, הדיוק 690 והסופר-דיוק, הוא מציע רמה של מגניבות שלבני 16 ו-17 אין מקום אחר לקבלה באירופה"

  חדש** חדש*** חדש*** - החל מדגמי 2014 כל משפחת הDUKE בכל הנפחים זוכים למערכת בלימה ABS להגברת הבטיחות כסטנדרט.

  מנוע: צילינדר יחיד, 4 פעימות, 4 שסתומיםDOHC
 נפח 124.7 סמ"ק
 הספק 14 כ"ס ב-10,500 סל"ד
 הילוכים 6
 התנעה חשמלית
 הזרקה   EFI
 ניהול מנוע  Bosch
 קירור נוזל

 

 

 שלדה שלדת צינורות עשויה כרומיום-מולבדנום
 שלדת זנב פלדה
 מתלה קדמי 43 מ"מ, מהלך מתלה 160 מ"מ, מתוצרת WP
 מתלה אחורי  מונושוק מתוצרת WP, מהלך מתלה 160 מ"מ
 בלם קדמי דיסק יחיד בקוטר 280 מ"מ ABS
 בלם אחורי דיסק יחיד בקוטר 230 מ"מ ABS
 בסיס גלגלים 1350 מ"מ
 מרווח גחון 185 מ"מ
 גובה מושב 810 מ"מ
 נפח מיכל דלק 11 ליטרים
 משקלReady To Race  128 ק"ג, ללא דלק

 

  לאתר ה-KTM DUKE 125 העולמי, הקישו כאן

 

 מתאים גם לבעלי רישיון A2

 

 אחריות: 24 חודשים

 

מחיר מחירון - 27,664 ש"ח

 

 

* המחיר כולל מע"מ

* המחיר אינו כולל אגרת שירות

 

 

אספקה: מיידית

 

 

לגלריית תמונות ה-Duke 125

 

 

לגלריית תמונות ה-Duke 125

  

 

 

 


 

חזרה לדף הדגמים

 

 

הדפסשלח לחבר

פייסבוק

לקביעת רכיבת מבחן
אני מאשר קבלת מסרים אלקטרוניים

תמונה עומדת - DUKE

מוטו ספורט
עיצוב ואפיון אתרים
בניית אתרים
עבור לתוכן העמוד