פתח סרגל נגישות
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

הזמן רכיבת מבחן >>

אנדורו הגדול והעוצמתי ביותר בגרסה חדשה

אנחנו שמחים להציג את האופנוע האיקוני והמסעיר של KTM, ה-690 אנדורו R הרבגוני החדש בישראל. נבנה בהתאם לתפישת ה-Ready To Race של KTM ככלי ממוקד מטרה. דגם האנדורו R מאפשר לרוכב ליהנות מכל העולמות – כביש ושטח, ובדור החדש, גם ללא פשרות. מתלי ה-WP EXPLORE החדשים יגהצו מהמורות בכביש, יתמכו ברכיבה ספורטיבית וגם יעניקו מענה מקצועי לכל הנקרה בדרכם ברכיבת שטח. ה-690 אנדורו R החדש קיבל בדור זה גם מערך אלקטרוני משודרג לטובת העלאת רף היכולות, הבטיחות וההנאה וזה כולל בחירה בין מצבי רכיבה, בקרות אחיזה המתחשבות בזווית ההטיה של האופנוע, מערכת ABS (בוש 9.1) המתחשבת בזווית ההטיה של האופנוע (ניתנת לניתוק ולמצב סופרמוטו), קוויקשיפטר להעלאה והורדת הילוכים ללא שימוש במצמד ועוד.

KTM 690 אנדורו R

מחפשים אופנוע שניתן לצאת איתו מהבית, לתקוף את הכביש המפותל בדרך לרכיבה בשטח קשה? ה-690 אנדורו R הוא האופנוע המושלם למשימה. לא צריך עגלה וגרירה, אפשר לתת גז ולהגיע לאן שרוצים. בדורו החדש, קיבל האנדורו R שלדה חדשה, חזקה ועמידה יותר ובקצותיה מתלי WP EXPLORE חדשים אשר מעלים משמעותית את רף היכולות בכביש ובשטח, עם מהלך ארוך, שיכוך מצוין ועמידות גם בתנאים הקשים ביותר. עם משקל (יבש) של 146 ק”ג בלבד וארגונומיה משופרת מסביב לרוכב (מושב, מבנה כללי צר הודות למיקום מכל הדלק בשלדת הזנב, כידון רחב), הוא גם קל מאוד לתפעול בכל תוואי דרך ושימוש.

מנוע ה-690 באנדורו R זהה כמובן לזה של ה-690 SMC-R גם בהספקו ובגמישותו וכך גם בכל הקשור למערך האלקטרוני העשיר. אולם כאן, שני מצבי הרכיבה יציעו בחירה בין מצב Street השומר על בטיחות מרבית עם מינימום החלקה של הגלגל האחורי ותגובות מצערת ספורטיביות, לבין מצב Offroad שמציע תגובות מצערת חלקות והתערבות מופחתת של בקרת האחיזה כדי לאפשר סבסוב של הגלגל האחורי והרמה של הגלגל הקדמי מבלי לפגוע בביצועים. הבחירה בין מצבי הרכיבה נעשית ממתג על גבי הכידון תוך כדי רכיבה וניתן אף לכבות לחלוטין את בקרת האחיזה. בנוסף לכך, האנדורו R מצויד בקוויקשיפטר להעלאה והורדה של הילוכים ללא שימוש במצמד.

הזמן נסיעת מבחן

צור קשר

הזמן נסיעת מבחן חייג אלינו