פתח סרגל נגישות
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

הזמן רכיבת מבחן >>

DUKE 890 R

צבעים נוספים לדגם

DUKE 890 R

הסופר אזמל (SUPER SCALPEL)

כינוי אשר ניתן לו בזכות היותו אחד האופנועים החדים והמדויקים ביותר ביכולותיו ותחושותיו אותן הוא מעביר לרוכב. ה-DUKE 890 R הוא המשך האבולוציה של הידע שנצבר ב-KTM מה-DUKE 790 ומניסיונה של החברה על מסלולי המירוצים. הוא נולד כדי להעניק יותר מהכל וברף גבוה בהרבה מהמקובל בקבוצת הנייקדים בנפח הבינוני בעולם ובישראל.

הרכיב העיקרי ב-DUKE 890 R הוא כמובן המנוע – טווין מקבילי בעל תפוקת מנוע של 121 כ”ס ו-10.1 קג”מ, עם זמינות כוח משופרת בסל”ד הנמוך.

KTM 790 DUKE קבע אמת מידה עם השקתו בכל הקשור למערכות אלקטרוניות שמוצעות בו כסטנדרט וכאופציה ביחס לקבוצה וה-KTM 890 DUKE R מוסיף ומחזק את הקשר שבין הרוכב לאופנוע ולמערכות הסיוע. ה-KTM 890 DUKE R מצויד ב’קורנרינג’ ABS, ‘קורנרינג’ MTC (Motorcycle Traction Control) עם מחשב 6 צירים שלא מודד רק את זווית ההטיה של האופנוע (מצד לצד) וזווית הנסיקה (קדימה ואחורה), אלא גם את מצב ה’דריפט’ שלו. תכנות מחדש למערכת בקרת האחיזה של האופנוע אשר “יודעת” לשלב בין שלל חיישני מדידה, מסייע לייצר האצות מדויקות יותר, בטח שביציאה מפניה וכן במניעת נסיקת הגלגל הקדמי בהאצה (אנטי-ווילי). את כל מערכות אלה יכול כמובן הרוכב המיומן לבטל כרצונו.

בנוסף לכך, ה-KTM 890 DUKE R מציע שלושה מצבי רכיבה כסטנדרט אשר משפיעים על תפוקת המנוע, תגובת המצערת והתעבות הבקרות האלקטרוניות – RAIN, STREET ו-SPORT ובנוסף ישנה חבילת TRACK אופציונלית אשר מאפשרת לרוכב לבחור בין 9 רמות התערבות בקרת האחיזה ואת מידת התערבות מערכת האנטי-ווילי ותגובת המצערת. ה-KTM 890 DUKE R יציע כאופציה גם מערכת MSR המאפשרת לקבוע את מידת בלימת המנוע, בנוסף כמובן למצמד המחליק הקיים באופנוע כסטנדרט.

מחיר: 81,990 ₪ * לפי מחירון החברה בתוקף
המחיר כולל מע"מ וכולל אגרה והוצאות רישוי
שנתיים אחריות ללא הגבלת ק"מ בכפוף לתנאי האחריות של היצרן
מתאים לבעלי רישיון נהיגה A - ללא הגבלה
דרגת זיהום

מפרט טכני

סוג מנוע LC8c, טווין מקבילי, 4 שסתומים לצילינדר, מקורר נוזל
נפח 890 סמ"ק
הספק מירבי 121 כ"ס ב 9,250 סל"ד
מומנט מירבי 10.1 קד"מ ב-7,750 סל"ד
מהלך / קדח 90.7 מ"מ / 68.8 מ"מ
תמסורת 6 הילוכים. קלאץ' מחליק, מופעל ע"י כבל. הינע סופי שרשרת
בסיס גלגלים 1,482 מ"מ
גובה מושב 834 מ"מ
מרווח גחון 206 מ"מ
משקל יבש 166 ק"ג
נפח מיכל דלק 14 ליטר
מתלה קדמי מזלג WP APEX הפוך בקוטר 43 מ"מ, מהלך של 140 מ"מ ובכל כוונון מלא
בולם אחורי בולם יחיד WP APEX במהלך 150 מ"מ מתכוונן מלא, מהירות גבוהה ונמוכה
בלם קדמי צמד קליפרים ברמבו סטיילמה , 4בוכנות רדיאלי מונובלוק , זוג דיסקים 320 מ"מ
בלם אחורי קליפר ברמבו צף , בוכנה אחת , דיסק 240 מ"מ
צמיג קדמי 120/70-17
צמיג אחורי 180/55-17
הזמן נסיעת מבחן

צור קשר

    הזמן נסיעת מבחן חייג אלינו